050-2511317
פסיכיאטריה כללית פסיכיאטריה משפטית פורום פסיכיאטריה צור קשר Psychiatrist-english

פסיכיאטריה
ד"ר חיים שם דוד,פסיכיאטר מומחה > פסיכיאטריה כללית > טיפול פסיכיאטרי > היפנוזה > טיפול בהיפנוזה > טיפול בהיפנוזה - טיפול בכאב,כאבים > טיפול בהיפנוזה למיגרנה :

טיפול בהיפנוזה למיגרנה

טיפול בהיפנוזה לכאב ראש - מיגרנה

היפנוזה-כללי

היפנוזה היא תהליך אינטראקטיבי בין מצב פסיכולוגי למצב פיזיולוגי,בתנאים שבהם המודעות נמצאת בפעילות מיוחדת. תנאים שבהם הקשב והריכוז מופנים לתחושות פנימיות - המודעות ההיפנוטית. היפנותראפיה (טיפול בהיפנוזה) היא סוג הטיפול העושה שימוש בהיפנוזה לשם תהליכי טיפול וריפוי.

מיגרנה- יותר מכאב ראש

הסבל המתלווה למיגרנה קשה לתיאור עבור אלו שלא התנסו בכאב ראש מהסוג הזה.

כולם התנסו בכאב ראש אולם כאב הראש של אלו הסובלים ממיגרנה חמור יותר מבחינת משכו, האיכות שלו והעיוותים בראייה המתלווים אליו.

אחת השיטות היעילות ביותר להקל על חומרת התקפי מיגרנה, להוריד את שכיחות התקפי המיגרנה ולקצר את מישכם הוא ע"י טיפול בהיפנוזה. טיפול בהיפנוזה כדרך לריפוי מצבים ו/או מחלות שונות מוכרת מהמאה ה 18. בשנים אחרונות, שיטה זו מקבלת הכרה הולכת וגוברת הן מצד המטופלים והן מצד אנשי מקצוע כדרך יעילה ביותר לטפל בכאב.

לרפואה השמרנית אין פתרון אולטימטיבי לכאבי הראש הנוראיים. מחקרים בטיפול בהיפנוזה למיגרנה מראים שההיפנוזה היא טיפול יעיל בהקלה ומניעה של התקפי מיגרנה. על מנת שהטיפול בהיפנוזה למיגרנה יהיה יעיל, על המטפל והמטופל לשתף פעולה כדי להבחין בדפוסים האופייניים לכל אדם לגבי המיגרנה "הפרטית" שלו. מה גורם להתפצות התקף מיגרנה, מה התסמינים המלווים את ההתקף ומה התחושות המקדימות את התקף המיגרנה.

היפנוזה - כלי לוויסות תחושות גופניות

היפנוזה מצליחה לווסת ולשנות פעילות גופנית או תגובה גופנית לגירויים מסויימים שבאים לידי ביטוי, במיקרה של מיגרנה, בכאבי הראש הנוראיים. מנגנון הפעולה של היפנוזה אינו ברור דיו. חלק מהמומחים סבורים שהמדובר במצב דמוי טראנס. לעומתם, מומחים אחרים טוענים שהיעילות של הטיפול בהיפנוזה למיגרנה נעוצה ברוגע ובשלווה ששורה על המטופל, דבר המאפשר לו להיות יותר נגיש לשינויים התודעתיים המביאים לשינויים פיזיולוגיים. יהיה אשר יהיה מנגנון הפעולה של היפנוזה והשפעתה על מיגרנה, התוצאה הברורה היא שיש הקלה בכאבי הראש, כנראה דרךהשפעה של חומרים משככי כאב המופרשים באופן טבעי במערכת עצבים המרכזית.

כאשר אדם עובר טיפול בהיפנוט, אנו יכולים לגרום לו שלא יחוש כאב. למרות שזה נשמע כבלתי יאמן, טיפול בהיפנוזה יכול להוות תחליף להרדמה ע"י זריקות הרדמה מקומית. משום כך, טיפול בהיפנוזהלמיגרנה יכול להוות דרך טיפול יעילה למגר את הכאב הכרוך בהתקף מיגרנה.

טיפול בהיפנוזה למיגרנה- שליטה תודעתית

יותר מכך. מטופלים רבים שסבלו ממיגרנה מצאו את הפיתרון ע"י טיפול בהיפנוזה למיגרנה. היפנוזה עושה שימוש ביכולת התודעה לשלוט בתגובות הפיזיולוגיות של הגוף לגירויים או למצבים שונים. ע"י האינטראקציה הזו שבין התודעה לתגובה הגופנית, המטופל יכול להשתמש בכלי טיפול זה,היפנוזה, כשיטה לשלוט בתגוובת אלו ובביטוי שלהן - הכאב. למרות שזה נשמע בלתי אפשרי ישנן הוכחות המצביעות שמחלות והפרעות גופניות ניתנות להקלה ע"י טיפול בצרכים הנפשיים.

הנפש והתודעה הם המרכיבים הפנימיים הבסיסיים של הגוף הגשמי. משום כך, הגוף החולה יכול להיות ביטוי של הנפש הסובלת. אנשים יכולים ללמות להתגבר על בעיות גופניות תוך שימוש בכוח התודעה.היפנוזה משמשת ככלי המקשר בין הגשמי לרוחני.

אם המתרפא מעוניין לטפל במיגרנה שממנה סובל שנים כה רבות, עליו לשתף בתהליך הזה את התודעה שלו כשהמטרה המשותפת היא היפטרות מכאבי הראש הנוראיים.

טיפול בהיפנוזה למיגרנה- הכלי המקשר בין גוף לנפש

תיאורית הקשר שבין גוף לתודעה נראית מאוד מושכת ואכן, בשנים אחרונות, המחקר הרפואי מראה את היעילות של טיפול בהיפנוזה למצבים שונים ובין השאר טיפול בהיפנוזה למיגרנה. התייעצות עם פסיכיאטר מורשה להיפנוזה לצורך טיפול יכולה להיות השלב הראשון בהקלה מכאבי הראש על רקע מיגרנה. זו אחריותך לגלות עד כמה היפנוזה יכולה לעזור בטיפול במיגרנה. בזמן התקף מיגרנה התודעה משדרת משהו. שים לב לתשדורת הזו והנח לתהליך הטיפולי שבהיפנוזה להקל עליך.

עקרונות הטיפול בהיפנוזה לכאב ראש מיגרנוטי

הטיפול בהיפנוזה למיגרנה מאפשר למטופל להפטר מכאב הראש ע"י נקיטת אמצעים שונים שהוא לומד מהמהפנט.רוב הסובלים ממיגרנה יודעים להגיד מתי התקף מיגרנה עומד להתפרץ. ע"י נקיטת האמצעים שהמטופל למד בשעת הטיפול בהיפנוזה למיגרנה, הוא יכול למנוע את התקף המיגרנה.

במהלך הטיפול בהיפנוזה למיגרנה המטופל לומד לזהות את השלבים שונים של התקף מיגרנה ובכוח התודעה הוא מסוגל להחליף את כאב הראש המיגרנוטי בתחושה נייטראלית, חסרת כאב ואי נוחות.

כשתחוש בהקלה כתוצאה מהטיפול בהיפנוזה למיגרנה, תוכל להנות מפעילויות יומיות שחשבת שלא תוכל ליהנות מהם בכזו קלות. חופשי מכאב.

ד"ר שם דוד, פסיכיאטר מומחה, מורשה לאיבחון וטיפול באמצעות היפנוזה, מנוסה בהתאמת טיפול מיטבי למגוון הפרעות כאב כולל עבור מיגרנה. ד"ר שם דוד מאמין שהטיפול המיטבי הוא הטיפול המותאם אישית. יעוץ, איבחון וטיפול מקצועיים הם הערובה להצלחת הטיפול הרפואי.

פסיכיאטר מומחה, פסיכיאטריה כללית ומשפטית, פסיכיאטריה משפטית, ד"ר חיים שם דוד, פורום פסיכיאטריה, איבחון פסיכיאטרי, טיפול פסיכיאטרי, פסיכיאטריה כללית, סכיזופרניה, פסיכיאטר ילדים, מצב רוח, הפרעת אישיות, הפרעת קשב וריכוז, הפרעת אכילה, חרדה, הפרעות פסיכוטיות, דיסוציאציה, היפנוזה, כאבים, מיגרנה, פיברומיאלגיה, דיכאון, תרופות, הריון, דיכאון אחרי לידה, דיכאון אטיפי, חרדת בחינות, בחינה פסיכומטרית, חרדות ילדים, חרדה חברתית, טיפול קוגניטיבי התנהגותי, כאבי גב, פסיכוגריאטריה, אלצהיימר, דיאטה, ביקור בית פסיכיאטרי, טיפול בית, חוות דעת פסיכיאטרית, אובדן כושר עבודה, נכות נפשית, נכות תפקודית, ביטוח לאומי, חוות דעת רפואית, צוואה, אפוטרופסות, רישיון נהיגה, אחריות פלילית, תשוש נפש, מאמרים בפסיכיאטריה, כיצד לבחור פסיכיאטר, דיסטימיה, דיכאון עונתי, דיכאון תגובתי, טיפול באומנות, תופעות לוואי מיניות, חוות דעת פסיכיאטרית משפטית, חוות דעת פסיכיאטרית בהליך אזרחי, חוות דעת פסיכיאטרית משלימה, עדות מומחה, חוות דעת פסיכיאטרית לצוואה, חוות דעת למינוי אפוטרופוס, חוות דעת פסיכיאטרית נגדית, פסיכיאטר פרטי, שאלות ותשובות, מונחים בפסיכיאטריה, פרופיל נפשי, פסיכיאטר צבאי, קב"ן, טיפול פסיכולוגי, טיפול נפשי, רשלנות רפואית, דיכאון עמיד, טיפול פסיכיאטרי אגרסיבי, דמנציה, מחלת אלצהיימר, פסיכוגריאטר, אבחון הפרעת קשב וריכוז, פסיכיאטר, פסיכיאטר בתל אביב, פסיכיאטר ברמת גן, פסיכיאטר בגבעתיים, טיפול פסיכולוגי קצר, צור קשר, היפנוזה רפואית, אבחון, טיפול, אבחון פסיכיאטרי, טיפולפסיכיאטרי, פסיכולוג, פסיכותראפיה, ענבל, הפרעות חרדה,

ד"ר חיים שם דוד,פסיכיאטר מומחה, טיפול וחוות דעת פסיכיאטרית ע"י פסיכיאטר מומחה. טיפול תרופתי, טיפול נפשי, טיפול פסיכולוגי, טיפול בהיפנוזה, טיפול באומנות. מגוון טיפולים רחב החל ממעקב מרפאתי, ביקור בית ועד אישפוז בית, רחוב קהילת ונציה 10, תל אביב

Dr. Shem David, Psychiatrist, general psychiatry services : pharmacotherapy, andpsychotherapy for depression,anxiety,psychosis,dementia. Additionaly, Forensicpsychiatry services for wide variety of civil purposes. We are located in number 10 Kehilat Venezia street, Tel Aviv

בניית אתרים קידום אתרים